Het werkte!

Nieuwsgierig door een E-mailBanner

Extra opties toevoegen aan je mail is meteen de eerste tip om je e-mail succesvoller te maken. Je klikte op een e-mail banner onder een handtekening. Dit is een uitgelezen kans om jouw laatste “hot-topic” onder de aandacht te krijgen en houden.

Tip 2: Het juiste onderwerp

Jouw mail is één van de soms 100-en e-mails die iemand op een dag ontvangt. Dat zijn niet alleen je nieuwsbrieven. Ook je offertes en mails die iemand echt niet kan missen. Waar ga jij beter op:

  • $Offerte 20230123 - Dienst X
  • $Jouw oplossing voor probleem Y

Precies! Het onderwerp met een oplossing voor een actueel probleem wint. Extra feature: Het maakt gebruik van you-phrasing. Een absolute conversie must! Daarnaast wil je dat je e-mail er uit ziet alsof je er ook moeite in hebt gestoken. Ons brein is blind voor standaard teksten in e-mails.

Tip 3: Hou het kort!

E-mail lezen is geen hobby. Zorg dus dat je e-mail kort en krachtig is. Gebruik de KHK/KHW (Kan Het Korter, Kan Het Weg) methode. Zorg dat verschillende onderwerpen met kopjes bij elkaar staan en gebruik bullets. 

Zo zorg je voor veel beter gelezen e-mails. Meer een snellere reacties en meer getekende offertes. 

  • NCopywriting
  • NPrompt writing
  • NVacatureteksten
  • NCommunicatatie advies

Wist je dat?
12% van de personen die een e-mail van ons krijgt, klikt tenminste éénmaal op een e-mail banner. Dat is een extra contactmoment met 1 op de 8 contactpersonen! Hoeveel waarde zou dat voor jou betekenen?

Wil je kennis maken?

Plan zelf je afspraak